flitig lördag

Usch, jag avskyr att tvingas ägna lördagar åt skolarbeten. Jag hade önskat hinna med fler saker idag, men psykologiarbetet tog verkligen hela dagen. Jag började nog vid... 13 och skickade precis arbetet till läraren. Skönt att ha det tyngsta gjort i alla fall. Jag valde att fördjupa mig i intelligens. Grymt intressant! Inte visste jag att det finns hela 9 (egentligen 7) typer av "intelligens". Man är alltså inte helt misslyckad om man är dålig på matematiska formler, jippi!!!

Nu har jag precis fått ont i magen och har desutom ont i ryggen av stillasittandet. Det känns att man har suttit som ett C hela dagen..

Om en månad har jag slutat skolan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0