sndg

Utan tvekan veckans drygaste dag. Inte minst under hösten då det ska vara så vidrigt väder... NU har jag klagat klart! I fredags gick jag och J på bio, så vi gjorde. Bröllopsfotografen var en överkomlig film. Beror nog mest på att jag satt där med största popcornbägaren och smaskade under hela filmvisningen. Jag rekommenderar den inte till någon, men bio är alltid trevligt ändå! (Johannes Brost är en värdelös skådis...).

Och ja... igår satt vi hos mig med chips och läsk (nä, jag har inte lagt på mig något än...) och Johan tjatade såå, "när börjar blog awards egentligen?" Uppenbarligen aldrig. Damn it, jag ville ju fnissa hysteriskt åt Fååååkkis rälsbeklädda mun och den läskigt tantiga rösten.

Nehe, dags att renskriva ett arbete nu! Pussar och kramar och lite annat "smått och gott"...

Kommentarer
Postat av: Shirley

Och när ska jag få gå på dejt med dig då?!

2009-10-18 @ 21:29:59
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag tyckte filmen var bra :)

Lagt på sig... Jo, tack. Riktiga män väger över 100kg :D

2009-10-18 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0