fan vad fräckt!

Jag stod inte ut längre. Fick fetångest varje gång jag tittade mig i spegeln, så jag bestämde mig helt enkelt för att ta tag i saken och ringa salongen igen. Sagt och gjort, vid 14.00 satt jag i stolen igen. Vilken tur för mig att inte ens frisören tyckte att det var särskilt smickrande att ge mig en guldblond nyans. Den här gången kom jag alltså undan "gratis" och är nöjd. Det är sooo fuckin' skönt! Fick dessutom några flaskor med gojs mot fett hår att slänga i schampoot, det tackar vi för!

Kommentarer
Postat av: Shirley

Snygga bilder tack! =D

2009-09-05 @ 21:19:26
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Sigrid

före och efterbild skulle ju va på sin plats^^, (titta! jag har börjat att aktivt läsa din blogg!)

2009-09-07 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0