new york, new york, I wanna wake up in a city that never sleeps

Gaah, jag är så knäpp egentligen. Har suttit och lyssnat på Dusty Springfield, Frank Sinatra och hans tjusiga "lilla" dotter alldeles för länge. Var tvungen att övergå till Aqua för att känna igen mig igen.

Pluggandet går ju inte sådär vansinnigt bra måste jag säga. JAG HATAR DET! Varför är inte jag skitbra på att ordbajsa och skriva? Varför ser inte jag sådär sjukt retrosnygg ut? Varför kan inte jag också få secondhandshoppa massa vackra tygstycken för 50 kronor, för?

Kan bero på att jag bor i Småland. Här är ingenting möjligt.

Ärligt talat är (var) Frank Sinatra världens mysigaste gubbe... och jag älskar att PSB har en duett med Dusty.

Kommentarer
Postat av: s

nej det gjorde jag inte, utan jag var tveksam till det eftersom vissa program inte funkar till det osv ju!

Vart är dem billigast då? Asså media markt säljer ju dom också o även butiken i stan o sen på deras hemsida.. ?

2009-10-01 @ 16:19:43
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Johan

Det största ämnet i din blogg är hur litet och surt Småland är... :D

2009-10-02 @ 12:56:18
Postat av: Anonym

Ja du, en bra fråga alltså.. men jag har jämfört modellerna och kommit fram till att jag vill ha en promodell för att de är silvriga och att deras processorhastighet är högre, jämförde med sony vaio också och det är ungefär samma pris faktiskt.. men om man tar typ Acer så är de skitbilliga fast det känns fel att det är så stor skillnad.. ngt bra måste de va om man köper det dyrt.. nu yrar jag ganska mkt hahah! Fan asså vilken beslutsångest jag har!

2009-10-02 @ 13:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0