alldeles för strukturerat



Sommaren 2010 kommer gå i resornas tecken. Först drar jag och Johan iväg till London för ett par dagars spenderande, sköna promenader, veganbufféer och klaustrofobiskt byggda hotellrum. Det där med bufféen är ett internt skämt från vår förra vistelse i staden. Vi letar efter någonstans att luncha, får syn på ett ställe med thaikäk, i fönstret står det klart och tydligt "vegan" men det hindrar inte en hungrig Johan. "Men titta där, det där är ju kött!". Ni kan själva lista ut att det var det inte. Goda glasnudlar hade dom!



Jag bara måste gå förbi det här stället igen. Eller nej, jag måste gå in! Ja, det har jag bestämt. Absolut inte köpa något, bara gå in och fnissa lite. Efter dom dagarna och förhoppningsvis lyckade flygrutter med RyanAir sticker jag hem och jobbar ett par veckor för att sedan hänga med päronen på deras "semester". När vi är hemma från den så...



Beger vi oss någon vecka senare till Turkiet. Det blir alltså inget nytt resemål men äsch, man har ju hela livet på sig. Jag är förresten jätterädd att askan ska cirkulera så pass länge att det inte blir annat än pannkaka av allt.
Jag ska jobba så mycket jag bara kan! Och hinna läsa teori och... och... En massa saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0