ola svensson superstar





Bara ett litet urval av alla fina bilder.

Mitt uppe i mitt sedvanliga kvällszappande fick jag syn på Ola Salo på SVT2 och blev nyfiken. Åh, vad fint det var. Han är så intelligent, och känslig... och otroligt duktig. Roligt var det också, när han skojade om att han vill lära sig "gangsta-driving". Vad glad jag blev av se det här! Och lite rofylld. Men mest hungrig på livet och allt vad det har att erbjuda.

Tro nu inte att Isabellan eller Sigge "Fiolen"?, har mutat mig att skriva detta.

Kommentarer
Postat av: issa

ÅHHH! Vad stolt jag blir! Tårögd! Och jag har inte ens hunnit kolla på den ännu, sjukt dåligt. Har haft sönder mina hörlurar så jag MÅSTE köpa nya. Ska ske imorgon! och då ska jag kolla!!!! Åhh, längtar!

2010-02-26 @ 13:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0