neverdenim.



Jag har varit sugen på en jeansskjorta sedan begynnelsens tid men aldrig hittat någon som fallit mig i smaken. Ha, idag sprang jag på en minsann! Frågan är om det är OK att den sitter som ett tält? Alltså, jag försvinner i den. Tänkte "oversize + strumpbyxor = fint" och greppade tog om en M. En oförskämt stor M. Provade såklart inte, hade bråttom till plugget...

Hur som haver, önskar snarare att det var vår nu. Då hade det varit fint med skjortan och blekt hår. På tal om det, jag måste blondera mig igen men det är inte gratis... Tvi.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jeansskjorta + Jeans... mi lajk!!!

2010-01-27 @ 14:43:57
Postat av: madde

haha! kanske modegurus passar i med sina slanka ben, men inte jag... för mycket jeans = not cool.

2010-01-27 @ 17:03:42
URL: http://madddelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0