ordning i sinne



Väldigt vilket städat skrivbord jag har. Låt er dock inte luras, ni ska se mapparna... Vet inte ens varför jag skriver det här inlägget. Tyckte kanske mest att min zebra är söt. Märks det att jag tycker om zebror?

P.s. Om ni tittar riiiiiktigt noga så ser ni en minimal, yttepytte bild på Johan nere till höger. Ett par steg till vänster om papperskorgen, med något litet gult på. Det är inte jag som är übergullig och har en liten bild på honom där jämt, utan det råkade vara chatkonversationen som jag minimerat. Då syns en liten, liten bild på personen. Ha! I'm such a wonderful girlfriend! (Engelska är nödvändigt ibland då det känns som att ALLA kamrater befinner sig i ett engelsktalande rike... fuck you, jag är inte avis... nädå. dö).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0