tur att hennes minne är kort

Åh, måste berätta om en sjukt rolig händelse. Det är ju tyvärr inte lika roligt om man inte har sett det hela, men lite fantasi och föreställningsförmåga måste ni väl ändå ha?

I vanlig ordning när man kommer hem är "min" (mamma köpte henne. skitbra argument när jag inte orkar gå ut med henne) hund framme vid dörren och sådär fantastiskt glad över att världens bästa lillmatte äntligen är hemma!
Böjde mig ner för att klappa henne, vilket jag aldrig skulle ha gjort, plötsligt glider min väska ner från ryggen och schvisar till Maja i sidan. SOM HON FLÖG! Det såg sjukt kul ut. Kanske inte roligt för Maja som på en millisekund slungades en meter utan att förstå ett skit, men jag fnissade lite samtidigt som jag ivrigt klappade och bad om ursäkt på hundspråk. Jag tittar väldigt ofta på The dog whisperer... Ceasar har hjälpt mig att utveckla mitt vokabulär riktigt ordentligt! Jag kan säga "buss på horan!". Hoppsan, buss på HUNDEN, menar jag ju...

Kommentarer
Postat av: severina

hej! tack så mkt! det är från h&m, köpte det förra sommaren :)

2010-07-06 @ 22:16:46
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0