det är mycket nu



Jag blir alldeles deppig av att titta på den här bilden, men, den här veckan och helgen har jag i princip bott bakom skrivbordet... Mycket att göra. Allt på en gång.

Update: wow, vad jag har jobbat på bra idag! Har äntligen besvarat ALLA 511 instuderingsfrågor om nervsystem, hormoner, och gud vet allt. Nu ska man bara komma ihåg allt också. Och börja skriva på en redovisning jag ska hålla om bara några dagar. Hjälp! Gissa om jag har ont i ryggen nu. Imorgon ska jag dock ÄNTLIGEN tillbaks till gymmet. Har liksom legat på latsidan bara för att Johan varit lite snorig. Veklingen.

Gissa om jag är grym på geografi. En världskarta att vila ögonen på är grymt! En sån man sätter små pluttar på varje ställe man varit på. Det är en av dom coolaste studentpresenterna jag fick, för snart ett år sen... Shit. Bara jag som vill göra om det? Fast... lite annorlunda. Och med bättre väder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0