suitcase

 

Det är besvärligt att vara ledig så mycket som jag har varit senaste tiden. Min mamma får för sig att planera så mycket som vi ska göra. Ofta blir det inget eftersom jag har en tendens att vända på dygnet, men imorgon har "vi" bestämt att vi ska ägna "morgonen" åt att leta efter en resa som ska äga rum i augusti. Om vi inte halvt om halvt slår ihjäl varann p g a att vi inte samtycker, så måste jag ändå säga att det ska det bli trevligt att se hur det fortlöper. Det är bannemig dags att få steka fläsket på en strand och få höra ordbajsande araber som lovar ett "special price for you, my friend". Fan vad många vänner man kan skaffa sig i andra länder alltså. Det är bara i tråksverige som man känner 2% av sina 900 facebook-vänner.


Kommentarer
Postat av: Johan

hahaha, vän med ett par håriga araber :D

2010-03-29 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0