2/5



Bilden och mitt kroppsspråk säger väl allt... SATC 2 var inget att hänga i julgranen. Inte om man är ute efter samma stuk som det bjuds på i seriens gång. Det saknas alldeles för mycket, "humorn" är dryg och förutsägbar, man får inget riktigt grepp om någon av "tjejerna". Men, är man bara spontan och ute efter en trevlig film med vackra miljöer och helgalna kläder så är det verkligen mecka. Inget snack om saken.

Slutsats: Aidan OCH Smith var med(!!!!). I alldeles för kort stund, dessvärre. Det väger dock inte upp någonting. Relationen mellan Big och Carrie var seeeeg. Det hände liksom ingenting. Jag tycker verkligen inte om att Carrie lät renovera sig übermysiga lägenhet, den är ju jäääätteful med dess blå väggar...
Dom var bara i "Saudiarabien" = Marocko. Typiskt amerikaner det där med geografi... Ganska tråkigt att man inte gör något roligare av fyra väldigt unika karaktärer. Men, ja... man ska väl inte jämföra med serien. Den är liksom, felfri.
Jag tycker nästan att den borde heta något annat. Förslagsvis "Dessert and Dior"...
Men, det är ju bara en dum film. Värre saker finns som jag borde bekymra mig om istället, känner jag. Men nu har jag i alla fall talat om vart jag står.

Kommentarer
Postat av: Issa

Håller med! Såg den i förrgår, kändes lite som ett skämt. Bara massa "OH" och "AH" och överflöd hela tiden. Spydde tillslut över personen framför mig i biostolen och blev eskorterad ut ur salongen. TJOHEJ!

2010-05-31 @ 14:29:19
Postat av: Madeleine

haha! vaaa?

2010-05-31 @ 15:46:57
URL: http://madddelen.blogg.se/
Postat av: Issa

ja, eller... ungefär så!

2010-05-31 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0