"men det är ju..."


Snacka om att bli förvirrad. Första gången jag såg reklamaffischen för "Damernas detektivbyrå" trodde jag att det var Loulou som sadlat om till skådespelerska! Dom är ju hur lika som helst. För ni minns väl Loulou? Hon var med i Idol för... 2 år sedan? Samma år som Lars. Den säsongen var bäst, jag tittade varje vecka, vilket aldrig har hänt tidigare eller ens upprepas.

 

Jag vet att det inte är den bästa bilden på Loulou. Förr hade hon ju exakt den frisyren! Och det där gulliga bandet mitt i krullet. Förresten... ser hon inte ut att ha lagt på sig "lite" till? Tycker hon blir rundare och rundare för varje dag som går.

 

Såg hennes medverkan i Wipeout också. Så himla söt. "Jag kommer inte upp!". Nä, du har ju en del att bära...

 

Jag tänker förresten bli aktiv här igen! Det har liksom varit lite mycket på sistone, även om det absolut aldrig duger som bortförklaring... Ska bara sova först. ZzZzZz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0