tisdag. eller var det onsdag?

Herre min je vilken dryg dag. Och jag HATAR det här vädret. Nu har det regnat på mig och varit gråare än en jävla mus i snart en månad. Hoppas att det faktiskt börjar snöa imorgon istället. Vitt är bra mycket trevligare än grått.

Idag stannade jag hemma. Gick inte på den där tretimmarsföreläsningen. Jag steg, i vanlig ordning, upp klockan sju, gick in på toan, borstade tänderna. Tittade mig i spegeln och kände "näe". Så jag gick och la mig igen. Med förhoppningen att jag skulle somna om och må som en prinsessa. Det gjorde jag inte. När jag väl steg upp hundra timmar senare mådde jag som en krank a-lagare. Resten av dagen har jag pluggat jättelångsamt tittat lite på lyxfällan och tyckt att det är nog trotsallt roligare att plugga. Idag nämnde dom 546565 gånger att hon säljer för billigt kaffe. Jag har dessutom kittlat maja under tassarna. Hon kröp förresten in under påslakanet på mitt täcke. Hysteriskt roligt och antagligen en gnutta förvirrande för undertecknad.

Märk väl... jag har bloggat TVÅ dagar i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0