trött

Här ska ni få se på uppdatering! Igår var dagen hemskt späckad. Häng med! (Bolibompa-style)


Klockan 09.30 kom jag till skolan och mötte upp ett gäng förväntansfulla damer. Vi traskade ut till den hyrda minibussen och styrde således kosan mot mitt andra hem; Moskogen. En del av Kalmar Energi. Det är lika tråkigt varje gång, men nu skulle det komma att bli lite annorlunda. Häng med!


I vanlig ordning får man börja med att klä på sig varselvästar och hjälmar. Det bara skriker bokstavskombination om en när man ser ut sådär.


Jag brukar sällan komma ihåg vad som har sagts under rundvandringen och därför är det ju bra att jag får uppleva en sådan varje gång jag är där. När den var överstökad för den här gången var det dags för lite lunch. Gratis är lika gott varje gång. Här ser ni ju ett gäng av alla mysiga gymnasietjejer från Oskarshamn! Dom är så himla söta allihopa och alla sommarjobbar på OKG.


Mätta och belåtna lämnade vi Moskogen för att istället bege oss till Experimentlabbet inne i stan. Där har jag varit ett par gånger i undervisningssyfte och alltid varit äldst så mina förhoppningar var sannerligen inte höga. Deras tema var passande nog ENERGI.


Ni känner ju mig. Jag offrar inte en ledig fredag om det inte lönar sig. I bild ser ni Oskarshamntjejen Gullis Phung som tydligt visar att hon också är fikasugen.


Snabbt skulle bord och stolar evakueras av fler bulle och läsk-entusiaster.

Har jag ännu inte gjort er avundsjuka så vill jag bara poängtera att jag syntes i TV i typ tre nanosekunder, bl. a. i situationen ovanför.

Och då har Smålandsnytt ännu inte sänt sitt lilla reportage.



Kommentarer
Postat av: sigg

Måste ju kommentera detta inlägget nu när du lagt ner sån tid.

Jag gillar:

1) att det heter "trött"

2) den informativa texten

3) den söta gubben.

4) varselvästar



Jag gillar inte:

1) Blev så kusligt sugen på fikabröd

2) Bild på Majsanbajsan saknades helt eller delvis

2011-03-08 @ 16:52:27
URL: http://shareware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0