en liten sumering?



Julen är slut. Både på gott och ont skulle jag vilja säga. Det är ju sällan familjen
samlas sådär och bara har det mysigt. Annars stressar man bara runt och har
aldrig samma kvalitétstid. Därav anser jag nog att den kunnat vara liiite längre.
Nåväl, imorgon är det dags för sista dan på året... Vi vet fortfarande inte vad vi ska
göra eller var vi ska hålla hus, men det löser sig det med.

Snart nytt år, men jag är inte den som inbillar mig att massa löften ska följas och
hållas. Det går liksom inte. Man klarar max en vecka, sen ser allt ut som vanligt.
Varför  inte istället lova sig ett grymt år med massa roliga minnen? Jag tycker nog
inte att jag behöver bättra mig på så många punkter, inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0