Godnatt

Nu ska jag krypa ner, dags att vända tillbaks dygnet om än lite försent ;p
Ska man ta en sista sovmorgon imorgon eller ska man göra dagen lång genom att stiga
upp "normal" tid? Kan inte bestämma mig. Och om jag känner mig själv kommer jag sätta på
ett par avsnitt av Sex and the city och somna till. Avsnitten är så bra att man inte nöjer sig med ett!

Kände för lite bloggförnyelse, men shit så hemskt det blev! Bara massa ljuslila som jag avskyr ^^
När jag har tid ska jag åtgärda det. Men varför känns det liksom aldrig sådär, perfekt?!

Kommentarer
Postat av: Shirley

Gillar headern.. Gjort själv? Bara ändra allt till svart eller mörklila så blir det super =P

2008-01-06 @ 23:11:58
URL: http://suddii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0