Japansk kannibal

Ja, om du läst mitt tidigare inlägg och tänkt likadant, så bör du bara
tänka på en sak när du befinner dig i Japan, akta dig för Issei Sagawa.
Han är nämligen en kille som bokstavligt talat gillar människor.
Kannibal med andra ord. Jag såg en dokumentär om honom på julafton(!)
tror jag. haha! Där berättade han i alla fall om hur han bjudit hem diverse
australienska eskort-tjejer för att ta en drink, men så skulle det aldrig bli
utan han åt upp dem! SJUKT SJUKT SJUKT!

I sitt sovrum hade han den här bilden på väggen(+en massa andra sjuka bilder...);

image61

Tro nu inte att jag skriver om honom för att jag beundrar honom :P Tycker att
det är helt sinnes vilka sjuka jävlar det finns på den här planeten...

Kommentarer
Postat av: Shirley

Nope hittade inte skjoran!

USCH! Kannibal!! Avrätta han!

2008-01-03 @ 20:16:23
URL: http://suddii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0