åt skogen

Är så jag djävla sur på min förkylning nu. SLÄPP för i h-vete då!!! Har snytit mig ~150 gånger sen jag kom hem + överdoserat nässpray men jag kan ändå inte andas genom näsan, vilket jävla skit! Finnig som fan är jag också... Rena kapet! Föresten så har jag snart tömt lilla kan jangflskan också, det är ett sannerligen envist virus som entrat min smidiga kropp.

Var på ännu en intervju idag, den kände jag mig inte så jättenöjd med, men den här gången fick jag faktiskt ett omdöme direkt. "Jättebra" tyckte hon, men det har jag ju hört förr så jag hoppas faktiskt inte på något. En dam gick förbi mig när jag satt och väntade; "ta lite godis i ägget där borta, det är ju faktiskt påsk!". Oj, ja, tack då, sa jag och högg in i det kletigaste jag någonsin ätit. Skulle inte förvåna mig om hon såg hårt åtsittande rester på mina tänder varje gång jag log under intervjun...

Jag börjar förstå att folk (bla mina föräldrar...) blir sura när jag snyter mig. Det låter ungefär som en riktigt taskig flygplansmotor.

Kommentarer
Postat av: Shirley

Usch vad äcklig du är då =P snorig osv..

2009-04-08 @ 15:05:25
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Issa

hha, hellre att du snyter dig än inte gör det säger jag ;)

2009-04-11 @ 14:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0