£

I stort sett alla bilderna jag lagt upp är tagna med min kompaktkamera, så jag är mycket väl medveten om att kvalitén är ganska tråkig.

Jag måste säga att London är en stad som det är svårt att shoppa i. "...?" tänker ni nu. Vad jag menar är att det finns så många affärer/klädkedjor att man inte ens är medveten om hälften. Dessutom åker man ju knappast dit med obegränsad mängd pengar. Så fort man hittar något fint så undrar man genast om något annat ställe har något finare/billigare. Det är lite jobbigt. Man måste liksom känna till butikerna och veta vad som är billigast respektive dyrast, för att verkligen lyckas med sin shopping. Nu är jag dock väldigt nöjd med mina grejer, men det hade gått smidigare om jag innan jag åkte dit visste precis vad och vart. Hajar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0