hörapparat skickas med a-post

Överlag är det väldigt trevligt att ha ett jobb som ger mig möjligthet att prata med mååånga, ofta runt 90 personer varje dag, men ibland önskar jag faktiskt att man fick säga vad man tycker, även om det är elakt.

jag: välkommen till bablabla, du talar med madeleine
gammal kärring/gubbe: JAG ÄR GRAVT HÖRSELSKADAD! DU MÅSTE TALA HÖÖÖGRE!
jag: okej, jag lovar att jag ska tala högre! vad kan jag hjäl...
gammal kärring/gubbe: VAD SA?! TALA HÖGRE! JAG HÖÖÖR DIG INTE!!!!!
jag: MEN FÖR I HELVETE SKAFFA DIG EN HÖRAPPARAT DÅ DITT FANSKAP! DET ÄR VÄL INTE MITT FEL ATT DU STÅR MED ENA FOTEN I GRAVEN? HAR DU ENS EN TELEFON!?!?!?

jag brukar nästan bli så arg. men bara nästan.. heheeh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0