varför inte föreviga det med en 'körv'?

Det där med att tatuera sig på resande fot är ju übervanligt. Kan väl för vissa vara till både för- och nackdel. Hur många har inte på fyllan låtit tatueraren "välja själv"? Det brukar sluta med några kinesiska tecken som betyder alldeles för grova saker för mig att skriva här. Men jag tror att ni tänker på ungefär samma ord. Ofta vet dom som blivit tatuerade inte vad sjutton det betyder, förrän dom blir utskällda av en lokal stadsbo. Måste kännas både lite småkul och samtidigt jobbigt.

Jag håller med (bl a en mycket härlig tjuvlyssning) om att tatueringar inte alls måste betyda något särskilt. Det behöver inte alls ligga en jättelång historia bakom vilket det alltid gör på Miami Ink. Aldrig får man se när dom betalar heller.. ÄR dom alltså så dyra?

Man kan helt klart tatuera in något man tycker är gott att äta, något man tycker är fint, något som gör en glad... ja, det är Calle Schulman jag skriver om. Helt underbart att han lät tatuera KÖRV på armen. 10 poäng till honom!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0