drar ihop sig



Är inte rubriken lite för enkel att misstolka? Jag tänker genast på något annat som har tendens att dra ihop sig när det är kallt ute, he he he he ..

Nä, skojar bara! Vad jag menar är att tiden börjar bli knapp, snart ska vi/jag till london! Läskigt värre. Läskigt pga att jag aldrig flygit med Ryan Air utan alltid varit bortskämd med att man får ha med hur många prylar man vill i bagaget. Den här gången ska allt vara handbagage om jag hajjat rätt. Åh vad jag oppas att jag kommer hem med ångest över att vara tillbaks. Då vet man att resan varit lyckad.

I och med att det är så tjurigt med bagaget så har jag tänkt ut en plan: om det nu skulle vara så att jag hittar jättemycket kläder (billiga, what else) så kan jag ju ta på mig allt! Spelar väl ingen roll om kläderna väger 10 kg för mycket om jag har dom på kroppen?
Så sjukt smart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0