torsdag

Jag vet inte varför, men jag gillar inte torsdagar. Det spelar ingen roll att det nästan är helg liksom. Kanske har det att göra med att det är min längsta dag; 16:40, jag vet inte.. Blev inte mindre trist av att idrotten strular och att jag + gefors och anton ska ha idrott med parallellklassen!!! Ok, det gäller två lektioner men jag känner faktiskt ingen i just den klassen. Skit också! Visserligen är det ju då ett ypperligt tillfälle att ändra på det..?

Imorgon ska jag på "möte". Hoppas att jag går därifrån med lätta steg. Och innan dess måste jag förbi the body shop. Jag är så torr i min hud att det börjar göra ont. Brände läpparna i cancergrillen också. Shit shit shit shiiit! som Carrie skulle uttryckt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0