fröken munter



Efter ett überdrygt arbetspass hämtade Johan opp mig för lite picknick! Det var rackarns trevligt. På jobbet pratade jag förresten med en skitunge som talade om för mig att jag är en hora. Haaaha. Fan att jag alltid blir så chockad och arg direkt. Det måste ju han ha haft väldigt roligt åt. Såhär i efterhand kommer man liksom på tusen saker man kunde ha sagt. Skit. På min tid var man inte lika grov i mun när man busringde. Tycker att den typen av ungar borde ha en fet smäll. På riktigt. Sen skulle jag vilja nita föräldrarna också. Det är fan inte okej med ungar som beter sig så. Vuxen och idiot hinner man vara hela livet. Var barn för fan!

Kommentarer
Postat av: Kia

Tack för tipset du lämnade!

Haha, det är inte lätt att tänka snabbt när skitungar ringer. Håller med dig fullständigt. Hoppas ungen ringer i dag så ska jag läsa lusen av honom. (eller blir jag bara förbannad) =)

2010-07-17 @ 07:26:09
URL: http://kiawesterlund.blogg.se/
Postat av: igge

Men det var ju jag som ringde! Trodde det framgick??

2010-07-17 @ 22:18:31
Postat av: Madeleine

hahahaha, låll!!!

2010-07-17 @ 22:26:07
URL: http://madddelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0