They Shoot Single People, Don't They?

 

Efter att ha sett Dating in the Dark, vilket var underhållning som heter duga, tänkte jag krypa upp och njuta av lite SATC. Jag älskar båda bilderna med olika avsikt. Den första är så fin och söt och med Aidan på. Han är min absoluta favorit av Carries alla ragg (på andra plats kommer nog 'Powerlad', ni vet han som jobbar som serietecknare och bor med sina föräldrar i deras takvåning). Han är gullig, snäll och sådär mjukt manlig. Gillar jag honom mer än Big? Totally.

Den undre bilden är så typisk SATC. Minns inte just den scenen på rak arm, men jag kan föreställa mig att det är lika roligt som det ser ut.

 

Yepp, det ska jag roa mig med ett tag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0