*

tjenamors! fan vad jobbigt att jag lovade att jag skulle blogga idag. jag är ju om möjligt ännu mer hjärndöd och trött än igår. det känns som jag har pluggat hela dagen i onödan. jag är inte glad what so ever. blir så himla nervös av seminarium.

imorgon ska det snöa om man ska tro på smhi. jag har "pratat" med en man(?) på smhi. i skolan. det var trevligt och vi lärde oss en massa som jag har glömt nu. eller jag minns en sak han sa. att orkanerna döper man efter ordningen i alfabetet. ja, ni vet; alfred. berta. cp.
eller så lyssnade jag inte alls utan satt och var skitnervös och bara väntade på att det skulle bli min tur att ställa en fråga.

jag har sett rätt många dokumentärer i helgen. av misstag. först en om brittiska kvinnor som svettas jättemycket. jag kände igen mig själv i obehagligt många punkter. mina deodoranter liksom slutar funka efter ett tag. jag FATTAR INTEEEE.

nästa dokumentär var desto roligare. karln hade tourettes syndrom och det är ju bara så underhållande att titta på deras grimaser. han liksom knöt sig och hade massa tics precis hela tiden. sen så var han skitnära att säga massa fula saker.

jag fattar inte varför dom skäms så! DET ÄR JU SKITHÄRLIGT ATT SÄGA PRECIS VAD FAN MAN VILL. BAJS.

nu lyssnar jag på M.I.A. hon sjunger "xxxo" hela tiden. det är väl det nya. språket på gatan.

...xxxo /M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0