pladder

Det börjar närma sig. Uuuuusch. Jag vill inte klippa mig - samtidigt som jag verkligen ser fram emot det och veeet att jag måste. Men jag vill inte fega ur och uppmana till att bara klippa topparna och annat slitet krafs. Bilderna på tjejen nedan snubblade jag över för en liten stund sedan och nästan exakt en sån frisyr vill jag ha. Förlåt random flicka för att jag tar utan att fråga, but this is an emergency!

 

Det är ju inte jättekort, men inte långt heller. I nuläget har jag ingen direkt kontroll över mitt hår. Det är för långt och svårt att göra något med/åt. Det hänger liksom bara. Med en frisyr lik hennes behöver man bara kamma igenom och dra ett par gånger med plattången så är frippan fulländad, ju... Tycker det är fint när topparna liksom går in mot mitten. Det ser... vårdat och friskt ut!

 

Arma hårstrån, varför är ni så svåra att ta farväl av?


Kommentarer
Postat av: izo-bähl

alltså, sådär är det precis alltid när jag ska klippa mig! jag vet att det behövs och ibland är jag stensäker men sen tänker jag: äsh, det kanske är rätt snyggt ändå. Men jag tycker: klipp. det växer ju ut igen... Förresten, jag lyckades ju klippa av mina stripor själv så nog ska en frisör lyckas göra det bra! Jag tycker sådär, plus färga/tona det brunt!

2010-09-09 @ 11:51:59
Postat av: Shirley

Tror fakitskt du skulle bli het i korthår ;D



O tack jag trivs mkt bra =) Ska få iordning lgh lite bättre bara! Sen är du o alla Kalmare välkomna ner hit ^^

2010-09-11 @ 09:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0