titanic

När jag "pluggar" blir jag alltid så sugen på att göra något annat. Jag trivs helt enkelt inte med att ha tråkigt och sätter därför genast igång med att fantisera om vad jag kunde ha gjort istället. Just precis nu blev jag innerligt sugen på att titta på Titanic. Korka upp och äta popcorn.


Jag var fruktansvärt förälskad i Leonardo DiCaprio under mina tidiga ungdomsår. Vilket alltså kan betyda att jag inte hade funnit Titanic lika underhållande med någon annan i huvudrollen. Med förälskelsen kom ju också svartsjukan. Jag var dock ganska nöjd med Kate Winslet. Hon är inte jättesnygg, bara lite vacker, därför fann jag det helt okej att just hon fick spela mot honom, och inte jag.

Precis som alla andra har jag en favoritscen också i denna film. Det är svårt att välja, men jag bestämde mig för den här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0