jag ville visa klippet men blogg.se suger lem!

Åh, nu är det Ghost hunters på televisionen. Jag brukar aldrig titta på program i den stilen, men jag kunde inte låta bli när jag såg att dom gör exakt samma saker som underbara Karsten Torebjer! Anden i glaset, tror jag minsann att HAN kallade just den sessionen. Lisa-Belle, minns du att jag vägrade acceptera att han var en man? Jag vet inte särskilt mycket om Danmark, och tyckte väl att Karsten klingade feminint...

Stackars, stackars min familj. Jag vet inte hur länge jag citerade och härmade honom. Dom skrattade roat dom första tusen gångerna, men sen fick jag ge mig. Förargligt.

Nu måste jag lägga mig! Eller nä, det måste jag inte alls. Jag är ju ledig imorgon och dessutom sugen på att titta på Gynekologen i Askim... Och så väntar jag på att Pian som medverkade i Vem vet mest? och fullkomligt stal mitt hjärta, ska vilja bli bundis med mig på fejsbook. Nu är det ett par kändisar som har avvisat mig och det gör ont. Så ont.

 

Jag har ingen rätt att vara så kaxig. Hade säkert också haft svårt att se skillnad på en flodhäst och en noshörning under så hård press. Det är lite tradigt att Vem vet mest? bara växer sig större och får fler tittare, för då törs jag inte vara med. Det vore total förödmjukelse att svara fel på en fråga som jag är tvungen att kunna. Huuu, nä, det utsätter jag mig inte för frivilligt. Jag får nöja mig med att betrakta härlige Rickard O hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0