traditionellt gnäll

Veckan från helvetet!

Imorgon har jag seminarie/redovisning om något jätteointressant och sen måste jag till optikern och skämma ut mig igen. "Du... jag ser ingenting alls på den där tavlan...". Men nu jäääävlar ska jag skaffa glasögon! Dom ska äta upp mitt ansikte har jag bestämt. Groteskt stora, alltså. Men linser är ändå bäst. Ingen protest.

På onsdag ska vi tydligen räkna massa matte igen och jag hatar det så innerligt! Jag minns inte vad logaritmer och integraler är. Tentan i Geografiska Informationssystem ska in. Det kom jag på idag.

På torsdag ska jag stå där som ett fån och visa alla vilken jättesöt karta jag gjort. Fy fan.
På fredag får jag visserligen chansen att sova hela dagen för då ska vi till Oskarshamn IGEN. Hoppas att vi slipper gå tipsrunda och att jag får något godare än jätterinnig "korv"stroganoff INNAN jag redan tagit en av deras jättetallrikar. Bordet räckte för tusan inte till.

Jag har två tentor kvar innan jag officiellt får unna mig sommarlov. OCH MASSA ÅNGEST ATT BLI AV MED FÖRSTÅS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0