den hemska makeupen

image33

Just den här bilden är inte så farlig, utan det ser relativt snyggt ut =) Som ni kanske
ser så har jag två olika nyanser av ögonskugga. Den ena (längst ut) går i en lite mörkare
aprikosfärg och den andra som sagt i ljusare. Kan inte låta bli att älska mina fransar
på bilden, haha! Dom ser superduper långa ut.




Bild(erna) här ovanför ser bara allmänt konstiga ut, men det går i alla fall se hur osnyggt
det hela var... Typ bilden i mitten som talar mest sanning, jag var verkligen jätteblek i fejan
av all skit dom kletade. Och jag som tyckte att jag överdriver ibland! Aja, nu räcker det nog.

image35

Det här är vad jag fick med mig hem; puder Milky 239:-, ögonskugga Meteor 125:-
och läppglans Sunglow 125:-
Är dock inte så nöjd med läppglanset som knappt syns(!) utan då föredrar jag "Jub" vilket är rosa ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0