Tillbaks igen

Jepp, får väl se om jag orkar styra upp det här med bloggandet nu.

Jullovet har hittills varit bra men dagarna har gått sjukt snabbt. Jag tycker det känns som man är
vaken i någon timma, sen ska man sova igen. skumt...! Skönt att julen är slut nu iaf,
jag är inte så mycket för julmat och inte för kalle anka heller ;)

Rean har även jag varit på och fyndat lite, men senast idag hittade jag såklart bara grejer som
INTE hade nedsatt pris. jippi... var på sminkkurs på MUS också, men jag rekommenderar ingen att besöka dom här faktiskt. Relativt otrevliga och ja, jag kände mig mest besvärlig, dessutom hade en av dom sagt
att jag skulle få välja produkter för 600:- och så säger en annan att det inte stämde. "ganska" dålig stil
jag fattar inte varför man envisas med att jobba i butik om man ändå är skitotrevlig? sen försökte tjejen
få mig att välja mer än för 500 också. ne, nog med klagande! jag lär dock aldrig gå dit igen ;)


bild dyker kanske upp vid något senare tillfälle. jag tyckte inte att det blev något annat
än en väldigt chpokerande makeup, haha

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0