Värdelös

Jag är en värdelös bloggare. Skriver och lovar att "jag ska minsann ta tag i det den
här gången", håller det ett tag men sen tappar jag inspiration igen och igen. Har
planerat att ändra om lite till, och göra bloggen lite mer estetiskt tilltalande så
jag kanske kan lockas hit oftare. Imorgon sker detta eventuellt. Se upp!

Idag har jag avverkat ett par avsnitt av säsong 2, Sex and the City. Jag har kommit
fram till vem som är snyggast av alla män som det dejtas med. Den är Stephan; en
grymt snygg kille som Charlotte träffas, i tron att han är gay, vilket han alltså inte
är. Jag älskar att han älskar Cher. Han säger faktiskt "I love her, she's suck a
survivor!" och då kan jag inte låta bli att dra på smilbanden, så gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0