Stan mest hela dan'

Idag var det dags för projekt; hitta jeans. Det började trögt då dom antingen
var för stora eller för små, men TILLSLUT kom jag att tänka på att bikbok
har ganska schyssta. Ja, det fick helt enkelt bli ett par därifrån. Gud vad jag
är dålig (eller har otur?) på att hitta byxor. Det är nog därför jag helst undviker
att köpa några ;p

Sprang runt lite allmänt i stan och blev mer eller mindre förbannad av hur mycket
det skulle blåsa hela tiden. Mitt hår blev mer och mer tovigt...

Det var jag och J, och vi beslutade oss för att ta en mumsbit på McD. Jag är den typen som
älskar att titta på andra människor men ibland ska man nog låta bli... Fick syn på en
man som kan ha varit runt 40 år, vars byxor liksom halkade ned lite när han satt, och
då brukar ju lite av ens bak synas vilket det gjorde på honom med. Inte nog med det
utan det var sjukt HÅRIGT! Hahaha! Han borde ju för fasen göra något åt det! Hans flickvän
måste vara blind eller allmänt trög...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0