En roande bussresa

När Issa och jag tog bussen hem satte vi oss allra längst bak i bussen.
Jag tror att jag hörde en massa ljud bakifrån bussen så först insisterade
jag på att sitta längre fram, men det passade inte för damen ;)

Vi hamnade där bak och hörde genast mycket irriterande musik komma
från killen framför. Han lyssnade via sin mobil utan hörlurar och inte var han
diskret heller ;p Han var en såndär "hiphop"-kille som skulle äta klubba och
nonchalant slänga iväg den på golvet för att förstärka sin image ännu något mer.
Intressant. Hur som helst, vi skrattade lite och började med tiden störa oss allt mer
på hur högt han spelade. Folk tittade bakåt och försökte se lite lagom förbannade ut,
men grabben såg nog inte det? ;D Han blev tillsagd av en kille precis framför honom,
skruvade ner, lät det gå någon minut, skruvade upp igen! Haha!
En dam gav honom väldigt onda blickar ungefär var 4:e min ;)

Han gick ju av tillslut, lite tomt blev det allt! Och killen som sa till honom hade tydligen
smiliat ordentligt mot oss där bak innan han klev av... Antagligen för att visa sitt samtycke
mot denna horridabla 15-minuters resa ;)

OBS! Han lyssnade på Ken Ring(!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Issa

Hahaha, det var såå kul :D!!

2008-01-11 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0