Måndag. Kväll.

Ja då var det slut på ledigheten då. Skittrist och jag ser inte fram emot
den här terminen! Har man klagat innan så kommer man nog bli 1000
gånger värre nu... Men men, det är bara att "tuta och köra"...

Har varit en slapp dag idag, mest vilat, slappat... Varit ute och gått med
Maja och Johan i samma veva. Han lurade med mig till macken och hela
köret när jag såg ut som jag gjorde! Dålig stil ;) Men jag höll mig en bra
bit utanför, hehe.

Snart ska jag krypa ner, förväntar mig inte att somna... Men det är ju alltid något.
Justeja, jag ska föna/platta håret först. Och kanske dränka mig själv i lite BUS.
Eller nä, det luktar inte gott imorgon när man vaknar ;p

Pusshey!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du som hatar BUS :D

2008-01-07 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0