Fläktrapport #1

Har plågats dag in och dag ut av skållande hetta i mitt rum passande nog just när man
ska sova. Då går det bara inte. Kan ligga och dra mig i evigheter utan att ens kunna
slumra till lite. Tänkte att nu måste jag lösa problemet så jag tjatade om en fläkt vilket
båda föräldrarna höll med om att jag var i behov av. Min mamma kommer aldrig att bli
tekniskt begåvad och visst fasen kunde hon vara lite generösare i detta ack så viktiga fall!

Jag fick en ifrån Jula för 99:-! NITTIONIO SPÄNN! Tror ni den är bra eller!?
Nä, den låter högt som fan och vibrerar så mycket att den på 5 minuter säkert
flyttar sig minst 30 cm. Och det ska vara en bordsfläkt!? HAHA, vilket skämt! Tror
jag kan leva med värmeslag ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0