Mitt drömjobb kanske???

Det känns nästan som alla har någolunda koll på vad dom vill syssla med i framtiden. Det vill
säga alla utom jag. Fast jag vet vad jag tycker om att göra och visst drömmer alla om ett jobb
som på ett eller annat sätt har att göra med ens intressen?

Jag blir grymt sugen på något som har med design att göra emellanåt. Det är än så länge en vision,
inget annat. Kan vara så att det är Project Runway som gör mig sugen... Jag skulle dock aldrig klara
stressen dom stackarna utsätts för :P Och inte heller kritik från allas vår egen Heidi Klum :p men hur
höga är oddsen att jag en dag blir upptäckt av någon som ber mig börja jobba hos honom med
omdelbar verkan? Hehe, ganska kul att fantisera lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0