S-h-o-p-p-i-n-g-!

Ja minsann, det begav sig mot stan idag igen. Eller vaddå igen, var kanske 1½ vecka
sen jag shoppade sist? Vart en riktig impulsdag vilket alltid funkar bäst! Åkte in utan
några vidare förhoppningar men Gud så många fina grejer jag hittade! Kunde såklart
inte köpa allt, hallå- man är ju en fattig student(!) men nöjd som fasen vart jag ändå.

Tänkte visa allt när jag ändå beskurit bilderna så prydligt ;)


Tröja "Betty Blush" Bik Bok 79:-. Sjukt söt, eller hur?


Klänning Gina Tricot 149:-. Så fin så jag dör. Älskar rosetten! :)


Vit body Gina Tricot 129:-. Gillar att den här bodyn är enkel men fin!


Kofta Gina Tricot 199:-. Perfekt! Lång, gosig; fin! :D

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0