Hoppas på ett drömjobb

Hehe, har ju i veckan fått reda på att jag har ett jobb i en jättetrevlig
sko/inredningsaffär
vilket jag är meeegaglad över, och jag hoppas
att det blir så kul som jag tror! Det blir inte sämre av att jag får sjukt
många 'privilegier' :P fetrabatt på alla skor jag köper hos dom (jag köper
nästan alla mina skor just hos dom), dessutom betalar företaget
mitt träningskort på F&S om jag bara vill...
hur bra är inte det!? :D
Fick höra att jag är väldigt välkommen att ställa upp på små "modelljobb"
åt butikskedjan också... hahaha, ja bara outift;arna är snygga så kanske ;p

åh, värsta toppen verkligen.... tror jag kommer trivas jättebra, och ha råd med
massa mer grejer + att jag då kan skrapa ihop till körkortet som någon gång
faktiskt ska införskaffas också!

Ska dit ons, tors & fre för att lära mig allt det viktiga, sen på lördag den 5 April
får jag pröva mina vingar ;P

Kommentarer
Postat av: Shirley

Soo jävla naajs maddo!! Du kmr ju ha en hel garderob med bara skor ju! Good Luck på jobbet i veckan då! =DDD

2008-03-22 @ 22:13:06
URL: http://suddii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0