Resor hit & resor dit

Vid middan satt jag och mamma och diskuterade resor
vilket vi nästan alltid gör och just nu berodde det mest på att
mammas väninna precis var hemkommen från Spanien. Och
så har dom varit på Hawaii och tusen ställen till. :P

Mamma ville helst åka till Turkiet för att shoppa skinn och guld,
men det känns sådär halvlockande för mig, ärligt talat.
Jag drog upp hur kul det skulle vara att få åka till NY igen,
för jag är bombsäker på att jag aldrig skulle få med dom till
typ... LA o det, så man kan ju mjukstarta ;) konstigt nog
tyckte hon inte att det var någon dum idé, utan att det kanske blir en
tripp dit på höstlovet :] vore grymt kul att på något vänster få med sig
johan så man slapp hänga med mor och far, för själv vågar jag nog inte
spatsera runt... Då bara måååste jag på "SATC-guided tour" :D

Puss!

image137

Kommentarer
Postat av: Shirley

Nu är jag AVIS!!! NY!!! omg..

2008-03-25 @ 17:12:14
URL: http://suddii.blogg.se
Postat av: Anonym

Men åh :O! va kul (:

2008-03-26 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0