Ganska kul faktiskt

Jag blir verkligen så förväntansfull när jag får höra att ett nytt humorprogram
ska börja på tv och visst hoppas man alltid att det vara precis sådär jättekul
som man förväntat sig? Just nu är det väl lite halvdant med den underhållningsbiten,
men jag gillar Morgonsoffan mer och mer för varje gång! Nu senast var det ju sjukt
kul :P

"Vi åker till Kälmah för att lära en kvinna säga R" var extra kul i och med att jag bor i kalmar
och vet precis vad dom menar... Men jag pratar inte så!!

image201

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha Benjamin/Björn är ju bara för skön!!
Btw, Snälla gå in på min blogg och tyck till om jag ska byta ut min header eller inte :)

2008-05-17 @ 16:46:33
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0