Klass 9a - höjer ungas självförtroende?

Jag är alldeles säker på att det inte bara är jag som är svag för dokumentärserien
Klass 9a som har visats ett par veckor nu. På tisdag är det sista avsnittet och målet
var att klassen skulle bli en av Sveriges tre bäst presterande klasser. I början
trodde man inte att det skulle funka, inte alls. Det var nästan skrattretande hur man
kunde sätta upp ett så högt mål, men det visade sig fungera! Det har gått jättebra för
de flesta och nog är de bättre än många i min gamla högstadieklass.

Härligt att ingenting är omöjligt och att man faktiskt fick det bevisat genom serien.
Skulle bra gärna vilja byta ut många av mina lärare mot deras "inhoppande" ;P

image171

Kommentarer
Postat av: Fina - utbildad make up artist

Hehe, varför inte? ;) blir jättefint =)

2008-05-02 @ 23:20:47
URL: http://hellofina.blogg.se
Postat av: Josiee

natti!:)

2008-05-02 @ 23:31:10
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0