Sanningens ögonblick

Hm, vem har inte diskuterat gårdagens program idag? ;) Även om han gjorde
bort sig totalt så tyckte jag att det verkade så fejkat på något vis... Eller så var
han bara ärligare än vad någon annan jag känner till är, haha.
Det är ju i alla fall synd om hans flickvän och undrar om det tog slut mellan
dem som tidningen glatt skrev om idag, det går att  läsa här.


Påtal om konstiga ögonblick, jag råkade ut för en massa konstigt på bussen
till skolan idag...
1) Jag satte mig av misstag brevid en NAZIST. Jag hatar nazister så det kändes
kort sagt 'lusigt'. Hur jag vet att han var det? Rakat huvud, stora svarta stövlar,
trasiga mörka jeans och skinnjacka med massa klotter på.
2) Några jobbiga personer sitter bakom och drar i mitt ryggstöd då och då. det
är inget som direkt stör mig, men ca 3 minuter innan jag skulle gå av, vek sig mitt
ryggstöd! det begav sig bak långt åt skogen och jag blev chockad som få. Det blev
visserligen den killen som orsakade det också... Tack kära nån att jag inte befann mig
i någon djup dvala, då hade jag legat i hans knä på ett väldigt lustigt vis ;p

Kommentarer
Postat av: Johan

Min klass har inte diskuterat det. Tror bara det var någon enstaka hjälplös själ som såg det :)

2008-05-05 @ 18:09:45
Postat av: Linkan

Denna "Nazist" kan mycket väl ha varit en sådan, men det är också väldigt möjligt att det var en "vanlig" skinnskalle. Alla skinheads har inte extrema åsikter, och om de har det så kan jag ju säga att det är ungefär 50% av dessa som sträcker sig åt högersidan i politiken, annars så brukar det gå åt vänster (logiskt nog). Många av dessa "AFA-idioter" är skinheads, bara som ett exempel.
Bara en rättelse som kan uppfattas som dryg, men jag hoppas att den inte gör det :)

2008-05-05 @ 18:55:11
Postat av: svar till

Hehe, det är ingen fara med lite rättelse! Jag kanske inte ska dömma alla efter utseende, men den där "stilen" skrämmer mig i alla fall lite :P

2008-05-05 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0