Tänk om jag är en konstnär utan att veta om det?!

Min högsta dröm just nu (som är lätt att göra något åt i alla fall) är att få
ha ett stafli på rummet! Låter väl helt sjukt, men jag blir så sugen när
jag ser/hör andra måla. Fast inne på rummet vore kanske dumt... fäger
är inte direkt luktfria och spillrisken är hög.

Men visst vore det avslappnande att sätta igång någon klassisk dynga
och bara låta penseln gå? Nu menar jag inte att jag är ute efter fula
landskapsmålningar som folk har uppe. Varför har dom det förresten?
Varför hänger man upp sjukt fula tavlor från typ 60-talet? :P


Det är coolt med konst!

image178

Kommentarer
Postat av: Issa

Det låter helt underbart!
Jag saknar bilden, skulle åxå gärna ha ett stafli (:

2008-05-06 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0