kollage-humör

Hade inget bättre för mig (egentligen måste jag plugga, städa, göra mig i ordning etc),
så jag satte ihop ett litet kollage med godbitar från Monki. Jag skulle alltså gärna
gå runt i allt jag har valt att ha med i mitt kollage.
Nedan följer en liten beskrivning.


nr 1: jag gillar mönstret på den här långtröjan. Känns helt rätt just nu!
nr 2: nog för att det är inne med kjol nu, men den här måste vara den sötaste jag sett
på länge?
nr 3: ful/snygg "t-shirt" i hett mönster. Gillar att den är blå.
nr 4: behöver jag säga mer än kavaj-cravings? Svart är kanske t o m snyggare, men lite
för vanligt.
nr 5: originell top med rosettliknande sak upptill. Snyggt!
nr 6: jag äger ingen väst, har aldrig fattat tycke för någon, men den här skulle jag lätt införskaffa! Blomigt I like.

Kommentarer
Postat av: Linn

då kanske du vet att du kan skaffa dig allt detta snart, då Monki kommer till Kalmar :D

2008-12-29 @ 16:43:50
URL: http://linnwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0