såga är alltid händigt...?

Jag undrar om det är ofta förekommande att man ljuger om sitt antal unika besökare?
Brukar komma på mig själv med att befinna mig på skittråkiga bloggar med rosa bakgrund
och en hel uppsats som bygger på några sentimentala meningar och lite poesi. Sånt är
dyngtrist tycker jag. Dom brukar alltid skriva "mina läsar blir bara fler och fler,
hoppas ni stannar kvar..." men det är ju dom närmsta vännerna som läser av ren sympati
fattar väl vem som helst?

Jag kan i alla fall öppet och med all ärlighet säga att mitt antal suger ;)


PEACE OUT! (fred ut... eller nåt.)

Kommentarer
Postat av: izzy

oroa dej inte, jag är en trogen läsare ;)

2008-11-19 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0