skit får skit ta.

Shit vad jag beundrar Lars. Jag har oerhört svårt för idol egentligen, men i år
kunde jag bara inte släppa varken honom, eller min andra favvo Loulou (eheh).
Hur som helst, ingen har väl undgått (jo, antagligen alla som lämnat fjortisåren)
hans uppträdande igår. Helt underbart roligt! Precis vad underhållning ska vara!
Självklart blev bimbo-tönt-Laila skitsur, hon vill ju inte slösa tid på någon som inte
bryr sig om att massproducera tuggummi-tracks som hon tjänar storkovan på. Lars
är den första som kritiserar Idol och det är väl ta mej *** på tiden?!

Hoppas att tönten Kevin vinner och blir bortglömd, medan Lars leverar en underbar
platta efter en annan. För så kommer det bli.


Kommentarer
Postat av: I

lars <3

2008-11-01 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0