28 maj 2010



Om lite drygt ett år har andra filmen premiär, sägs det. Visst är det skitkul att det ännu inte är över, men jag föredrar serien framför den första filmen, t ex. Känner mig lite obekväm med att det ska skaffas familj och äktenskap hit och dit (om Samantha gifter sig dör jag...). Det charmiga med tjejerna är ju att de är singlar och kan göra precis vad de vill av sina liv, men det kanske känns bäst att se dem ingå äktenskap än att strula runt tills de är en bra bit över 90? I min värld passar Carrie inte som mamma, hon ska bo i sin lilla lägenhet och absolut inte ha blåa väggar! De ska springa på nattklubbar och träffa nya människor, sitta på Tiffany's och fika. Det är så jag föredrar dem.

Nä, tur att serien är så fantastisk som den är. Men, vad vet egentligen jag, filmen kanske blir jättebra. Dvs om Britney Spears inte får vara med(!). Läste någonstans att SJP är jättesugen på att ha med henne, i första var ju Jennifer Hudson med. Hoppas att det inte stämmer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en trevlig kväll/natt! :)



Kram

/Linnéa

2009-04-11 @ 01:22:02
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0